14 maja, 2021

About the author

Related Articles

13 Comments

  1. 1

    Jwor

    Ciekawe, nie wiedziałem ze sami swoi ma tyle w ofercie

  2. 2

    Macius

    Sciągnąłem sobie aplikacje na smartfona sami swoi zeby mieć ciągłe aktualizacje o kursie funta, przeysłam tak pieniądze na moje aukcje. Dzięki temu udało się kilka złotych przyoszczędzić. Pobrałem na i-fona, co warto by było też dodać to tą samą funkcjonalność na telefony z androidem. Jest też na androida apka, ale kursy sie nie aktualizuja.Pozdrawiam czytelników portalu

  3. 3

    czytelnik

    130 tysiecy klientow juz mają ,no proszę. Nasuwa się pytanko ile tak na prawdę jest tutaj nas polaczków. Wciąż ludzie napływają na naszą wyspę szczescia:)

    1. 3.1

      Admin

      Jest nas tu 130 000 x 5 tak myślę, 🙂

  4. Pingback: Sami Swoi Przekazy Pieniężne Online z UK do Polski | Sami Swoi Przekazy Pieniężne Do Polski

  5. 4

    molotPoznan

    Ja mysle ze wiecej niz 800 tysi Polakow w UK. Wciaz przybywa. korzytam z sami swoi kilka razy do roku-wporzadku uslugi.

  6. 5

    lexy_6

    Korzystam kilka lat z Samych swoich, podoba mi sie ich oferta. Szybko i kurs tez dobry. Dobrze ze mają tez z Polski do Anglii przelewy

  7. 6

    BMX Leeds

    Przez telefon robię a czasem u agentów ponieważ przyjmują gotówkę.

  8. 7

    mala IzkaLondek

    Firemka znana i lubiana przezemnie, drugi raz robiłam transfer z FB i doszedł thx sami swoi:-)

    1. 7.1

      Filip

      Zgodzę się, ze wszystkich firm dostepnych na rynku SamiSwoi budza największe bezpieczenstwo.Niektorzy nie wysylaja malych sum,a to istotne. Przelew do bakomatu to mój ulubiony, za 5 funtów i zaraz można wyplacic przy scianie płaczu

  9. 8

    kamikazzi

    Robilem regularnie przekazy z nimi widac ze sie troszcza o swoich klientow.dobrze ze maja sklepy gdzie idzie wyslac .tak robilem najczesciej .pobralem sobie ich aplikacje z google play nawet by patrzec kiedy kurs funta sie zmienia. Fajnie z sami swoi sie wysyla

  10. 9

    luxsfera

    Konketna firma polecam ich uslugi. na konto i na poczte

  11. 10

    Paweł

    Zdecydowanie odradzam.Ostatnio korzystałem,nie opłaca sie.

Leave a Reply

Copyrights © 2014 mojawyspauk.com